Torsdag!

hej hopp, inte skrivit på ett tag nu,, men helgen var bra. var med tjejerna på open och sånt:) veckan började segt men börjar nu leda mot sitt slut. skönt! LOOOOOV!!! Igår kom Oscar och hälsade på:) massa kul, kollade bla på Saw 5 och Norbit ;D  idag var det kärlekstema i skolan och vi såg nån as dålig film!!! plus att jag har nackspärr och kan knappt röra mitt huvud ;S Emma och jag gick en sväng till gymmet efter skolan, men blev bara att gå lite på rullbandet för vi skulle med den tidiga bussen. Jag hängde med Emma hem och det blev till att spela GH och kolla på Horton:D as rolig film!!!!! Imorn är de fredag och vilket betyder att jag ska träna kickbox, sen kanske äta med Emma. Lördag blir det bio med Julia sen sova där :) söndag blir det tjejerna och vi ska öva på dansen;D helt fullspäckad helg! ska väl försöka träffa Oscar med kanske;)

PUSSSSSSSS*




härlig bild(A)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0