Tisdag.

Idag gick man till skolan äveb fast man var krasslig och dan i halsen. Men ville inte missa nationella provet i svenska. Det gick väl sådär, torsdag blir det uppsats. Blev lite piggare framåt dagen o busade med tjejerna o tog massa fula kort! HAHA! Imorn är de trippelboll i skolan. Själv slipper man gå till skolan imorn. JIPPI! sviker mitt lag kommer alla säga:P haha men men är man sjuk så är man... Fick skjuts hem på en fyrhjuling idag. hahah höll på att dö!!!!:O Det blir majsan på fredag och julia med tror jag? kul ju:)

JAG VET VERKLIGEN INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG PÅ MORMORS 65 ÅRS KALAS!!!!!!:O

FÖRSLAG NÅGON?!!!!



Pussssssssssss*





Vet att jag inte har några fina bilder =/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0