Måndag.

Jaha, nu har helgen gått och det är en ny vecka. Helgen har varit sämst. Varit sjuk hela helgen och kunde inte träffa majsan:( är sjuk idag också, ingen skola.. men imorgon blir det till att gå till skolan, även fast jag har jätteont i halsen och huvudet. Nationella prov i svenska som jag inte vill missa. Blir så jobbigt att ta igen sen. Har knappt inte kunnat sova nånting på hela helgen. Hela halsen har värkt. Men men. Det blir ingen träning på hela veckan heller:( utan ska ta igen mig till helgen för då blir det storkalas för mormor som fyller 65 år! massa bilder kommer att läggas in på helgen. Hela släkten kommer troligtvis och massa god mat och roliga människor att prata med. Men nu ska jag lägga mig framför tv:n och vänta på att pappa ska komma in och kolla film med mig.

Ha det bra!


Pussss Jenni*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0