Måndag.

Måndag och ny vecka. Helgen har varit helt okej:) i fredags va jag med emma, lördan åkte jag in till stan och fick ett par chinos och en tröja av mammi. MUMS! sen blev de åka till Julia och vara där hela dan, vi kollade film och busade:D på kvällen träffade jag Oscar en stund:) vi kollade på wall-e suger enligt mej(A) hahah sen hämtade vi Julia och så skjutsade Oscar hem oss till mej. Vi kollade film och åt tacos:D Söndan vaknade jag och Julia tidigt:O vi kollade tsatziki för Julia ville se den xD Julias mamma hämtade oss runt 2. Sen kom Amanda och Maja och vi övade på vår dans. Åkte hem runt 5 och sen kom Emma:D MYYYYYYS!!!!!!!!!

Pusssss*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0